Η ζωή θέλει μαγκιά

Το περασμένο Ιούλιο πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά στο τόπο μου το Δήμο Ξηρομέρου. Κοντά τριανταπέντε χρόνια έχω γυρίσει σχεδον όλη την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υπηρετώντας σαν αξιωματικός του Στρατού ή εργαζόμενος σε μεγάλες εταιρείες σαν διευθυντικό στέλεχος.
Το πρώτο μου μέλημα ήταν να επισκεφτώ τα χωριά του Δήμου και να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους εκεί. Με τρόμο διαπίστωσα ότι η νεολαία έλλειπε ή εγώ δε μπορούσα να τη βρώ
Ξεκίνησα πριν ένα μήνα το ιστολόγιο  www.arvanitisdimi.blogspot.com
αλλα και τη σελίδα μου στο facebook για να επικοινωνήσω με το κόσμο του διαδικτύου, κυρίως τους νέους αλλά όχι μόνο.
Να ακούσω τις σκέψεις τους, να μοιραστώ τις ανησυχίες τους και να ζητήσω απο αυτους ενεργητικότητα και συμμετοχή. Να απομακρθνθούν απο τον καναπέ. Ο καναπές  προσφέρει μόνο παρατήρηση και μάλιστα στη ζωή όπως αυτη φαίνεται στα παράθυρα των καναλιών, ή καλύτερα δινει μια κλειδαρότρυπα για να  βλέπουμε τη φαινομενική πραγματικότητα. Η ζωή φίλοι μου δε θέλει ‘‘μπανιστηριτζήδες’’, η ζωή θέλει μάγκες, που δυστυχώς τείνει να εκλείψουν
Στους τρείς μήνες αυτούς της, ας πούμε, προεκλογικής περιόδου, είδα και άκουσα πολλά, από πολύ σοβαρά έως τραγικά αστεία, σίγουρα αποτελούν υλικό για γράψιμο βιβλίου. Ομως αν συγκρατήσω ένα από όλα αυτά είναι η αγωνία για το μέλλον του τόπου μας, έτσι όπως το κατάντησαν οι πολιτικοί μας, μπλέ, πράσινοι, κόκινοι ή εμπριμέ, δεν έχει σημασία το ποσοστό ευθύνης τους, αλλά και εμείς που τους ψηφίσαμε. Σε άλλα κείμενα στο μέλλον θα επιχειρήσω να κάνω κάποιες αναλύσεις...
Τώρα λοιπόν φίλοι μου  με εκλέξαν περίπου 620 συνδημότες. Τι κάνουμε?
Το πρώτο είναι ότι η φωνή μου δεν θα υπόκειται σε εξαρτήσεις, είμαι ‘‘αυτόφωτος’’ δε με έβαλε κάποιο κόμμα στα κοινά, δεν έχω ψώνιο με τη πολιτική, άρα η φωνή μου και θα υπάρχει και θα ακούγεται
Δεύτερο, θα ενημερωθώ από την αποχωρούσα δημοτική αρχή για τη σημερινή κτάσταση στο δήμο και κυρίως για τα προβλήματα, τα έργα που υπάρχουν σε εξέλιξη αλλά και τις υπάρχουσες μελέτες
Τρίτο, θα γυρίσω όλα τα χωριά του δήμου να συζητήσω με τους προέδρους και τα μέλη των τοπικών συμβουλίων που έχουν εκλεγει, να καθοριστούν οι προτεραιότητες τους  και να συντάξουν ενα τεχνικό πρόγραμμα κατανεμημένο στα περίπου τρία χρόνια της περιόδου αυτής
Δε θέλω να γράψω άλλα τη στιγμή αυτή, υπάρχουν πολλά, σκέψεις, ιδέες, οράματα, θα τα κοινοποιώ στις επικοινωνίες μας
Απο τώρα και μετά θα προσπαθήσω να αυξηθούν οι φίλοι στο facebook και οι επισκέψεις στο ιστολόγιό μου, για να γίνει η παρέα μεγάλη, για να επικοινωνούμε.  Είπαμε ‘‘Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ’’. Αυτό είναι το  σύνθημά μας




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου