Charle Chaplin - Σοφίες


Απο την σελίδα του φίλου Παύλου Κοντογιαννίδη ''αλίευσα'' το πιό κάτω εκπληκτικό κείμενο του  CHARLE CHAPLIN και το μοιράζομαι μαζί σας
''Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου  πραγματικα,μπορεσα να καταλαβω οτι ο συναισθηματικος πονος και η θλιψη απλως με προειδοποιουσαν να μη ζω εναντια στην αληθεια της ζωης μου.
Σημερα ξέρω, αυτό το λέμε  ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,καταλαβα σε τι δυσκολη θεση ερχοταν καποιος,οταν του επεβαλα τις επιθυμιες μου.Και οταν μαλιστα δεν ηταν η καταλληλη στιγμη και ουτε ηταν ετοιμος ο ανθρωπος,ακομα κι αν αυτος ημουν εγω.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ!

Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,επαψα να λαχταρω για μια αλλη ζωη και εβλεπα γυρω μου οτι τα παντα μου ελεγαν να μεγαλωσω.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ!


 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,καταλαβα οτι σε καθε περισταση ημουν στο καταλληλο μερος και παντα στην καταλληλη στιγμη.Αυτο με εκανε να γαληνεψω.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΑΛΗΘΕΙΑ!

 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,επαψα να στερουμαι τον ελευθερο μου χρονο και να κανω μεγαλοπνοα σχεδια για το μελλον.Σημερα κανω μονο οτι μου αρεσει και με γεμιζει χαρα,οτι αγαπω και κανει την καρδια μου να γελα.Με το δικο μου τροπο και τους δικους μου ρυθμους.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!

Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,απελευθερωθηκα απο οτι δεν ηταν υγιεινο για μενα.Απο φαγητα,ατομα,πραγματα,καταστασεις και οτιδηποτε με απομακρυνε απο τον εαυτο μου.Παλαια αυτο το ελεγα ''υγιη εγωισμο''.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΑΥΤΑΓΑΠΗ!

 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,επαψα να εχω παντα δικιο.Ετσι εσφαλα πολυ λιγοτερο.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΑΠΛΟΤΗΤΑ!

 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,αρνηθηκα να συνεχισω να ζω στο παρελθον μου και να ανησυχω για το μελλον μου.Τωρα ζω την καθε μερα την καθε στιγμη που ξερω οτι ΟΛΑ συμβαινουν.
Σημερα ξερω οτι αυτο το λεμε ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ!

 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου παργματικα συνειδητοποιησα οτι οι σκεψεις μου με εκαναν ενα ατομο μιζερο και αρρωστο.Οταν επικαλεστηκα την δυναμη της καρδιας μου η λογικη μου βρηκε ενα πολυτιμο συμμαχο.
Σημερα αυτο το λεω ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!

 Οταν αρχισα να αγαπω τον εαυτο μου πραγματικα,καταλαβα οτι δεν πρεπει να φοβομαστε τις αντιπαραθεσεις,τις συγκρουσεις και οποιαδηποτε προβληματα αντιμετωπιζουμε με τον εαυτο μας ή με τους αλλους.
Αυτο το λεμε ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ!

 Ξερω οτι απο τις εκρηξεις στο Συμπαν γεννιουνται νεα αστερια.
Σημερα ξερω οτι,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ!!! ''

CHARLE CHAPLIN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου