Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης!


Χθες έκανα πάλι τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Είναι απίστευτη η κατάσταση με τα διόδια. Σχεδόν δεν μπορείς να κινηθείς. Αν το απόστημα με τις μίζες στις αμυντικές δαπάνες έσπασε και κάποιος μπήκε φυλακή, με το θέμα των εθνικών εργολάβων στους ελληνικούς δρόμους τι θα γίνει; Θ βρεθεί  κάποιος να τα βάλει μ΄ αυτούς που επί τριάντα και πλέον χρόνια κατασπάραξαν τα ταμεία του εθνικού και ευρωπαϊκού κορβανά;

Ο Βορίδης επί κυβερνήσεως Παπαδήμου κάτι ψέλλισε Τα πήρε πίσω, δεν πρόκανε, το αγνοώ.
Επαναφέρω το θέμα και  ελπίζω ο Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος είναι από τα ελάχιστα άλλοθι του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, να μπορέσει ν΄ ασχοληθεί με αυτή τη θλιβερή ιστορία. Αλλά με τι πρώτα να ασχοληθεί σ΄ενα υπουργείο τέρας που έχει φτιαχτεί;
Να τι έγραφα πριν ενάμιση χρόνο, τα οποία προσυπογράφω και τώρα, αφού καμιά εξέλιξη δεν έχει υπάρξει:
     ΄΄  Τα τελευταία χρόνια με ψήφιση νόμου τόσο από τη Ν.Δ. όσο κι απ το ΠΑΣΟΚ παραχωρήθηκαν τμήματα των εθνικών δρόμων για συντήρηση αλλά και κατασκευή -συγχρηματοδότηση με αντάλλαγμα τη παραπέρα λειτουργία και είσπραξη διοδίων. Τα τιμήματα των διοδίων είναι ιδιαίτερα υψηλά  Ακόμα  γέμισαν οι δρόμοι διόδια...Με ποια επιχειρήματα θα πείσεις τον Έλληνα ότι οι συμβάσεις που έγιναν είναι καθαρές, μέσα στο γενικευμένο κλίμα διαφθοράς του πολιτικού κόσμου αλλά και του κρατικού μηχανισμού;
Για ποιο λόγο να βάλουν τις εταιρείες αυτές στη χρηματοδότηση των έργων; Δεν είχαν το 10 ή 20% των χρημάτων; Δηλαδή βλέπεις 40% Ευρωπαϊκή Τράπεζα, 40% εθνικοί πόροι και 20% συμμετοχή π.χ ο ΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα και το αναφέρω όχι τυχαία, αφού μπορεί και να συμμετέχει σε πάνω από τις  μισές συμβάσεις παραχώρησης. Δεν είχαν αυτά τα χρήματα; Υπάρχουν συμφωνίες οι οποίες συνδυάζονται με στηρίξεις από εφημερίδες, ραδιόφωνα, κανάλια. Ή να το πω πιο απλά. Είναι διαπλοκή πολιτικών και επιχειρηματιών, δούναι - λαβείν  στις πλάτες των πολιτών.
       Να το προχωρήσουμε παραπέρα; Γιατί να πληρώνει ο κόσμος διόδια, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας; Κι από πού κι ως πού να προπληρώνεις τη κατασκευή του δρόμου; Αυτό λέγεται απάτη! Είναι παράνομο, η οδηγία της ΕΟΚ είναι σαφής : Οδηγία 1999/62/ΕΚ, 31999L0062. Άρθρο 7, παράγραφος 2α: ''Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων'' πολιτικών. Τα έχει η Αθηνών - Κορίνθου αυτά, ή η  Μαλιακός - Κλειδί;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
     ..... Το καθεστώς των διοδίων είναι απαράδεκτο, είναι εκμετάλλευση και απάτη. Έχει θεσπιστεί είτε από ανόητους στη καλλίτερη περίπτωση είτε από διαπλεκόμενους απατεώνες στη χειρότερη. Κι επειδή οι συμμορίες αυτές δεν προσβάλλονται, δεν έχουν συναισθήματα ντροπής, δεν τους ενδιαφέρει το γενικό καλό, αλλά η τσέπη τους, μόνο η αντίδραση θα φέρει αποτέλεσμα. Τρομοκρατήσατε τους τρομοκράτας λοιπόν
      Κόντρα στη σημερινή παράλογη, διαπλεκόμενη, διεφθαρμένη κοινωνία πως να αντιδράσουν οι απλοί άνθρωποι, όταν μαζί με τα άλλα δεν έχουν να πληρώσουν.... Μα καλά δεν το καταλαβαίνουν οι κρατούντες, όταν οι άνθρωποι δεν έχουν  να ζήσουν, δεν έχουν να πληρώσουν  το ρεύμα, τα ρούχα να ντυθούν, φαγητό να τραφούν, κι όταν ξέρουν ότι οι κύριοι υπεύθυνοι είναι εκεί και συνεχίζουν να κυβερνούν, να νομοθετούν, να κόβουν μισθούς, συντάξεις και άλλα τόσα ωραία,  δεν το καταλαβαίνουν ότι θα μεταμορφωθούν σε θηρία  και αλίμονο σε όποιον βρουν μπροστά τους
        Η πολιτεία θα πρέπει  άμεσα,  να αναλάβει πρωτοβουλία και ν αλλάξει εκ βάθρων το σύστημα των διοδίων, να σταματήσει να κάνει πλάτες στον Μπόμπολα και στον κάθε Μπόμπολα που κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ τη μέρα και να πάρει το μέρος του πολίτη. Να νομοθετήσει αν χρειαστεί, να συγκρουστεί...  Αντί αυτού όμως νομοθετεί για να ποινικοποιήσει τη μη πληρωμή, οι αρμόδιοι σοσιαλιστές υπουργοί βγαίνουν και μας παρατηρούν γιατί δεν πληρώνουμε, απειλούν ότι θα τα αυξήσουν, στέλνουν τα περιπολικά και στήνονται στα διόδια για να ασκούν ψυχολογική βία και γενικά προσπαθούν να βρούν τρόπους να συμμορφωθούμε προς τας υποδείξεις!
       Μόνο που αυτές είναι πράξεις συνέργειας, συνενοχής ή πιο λαϊκά, να σώσουμε τη παρτίδα, να μη χάσουμε τη κουτάλα.΄΄
Αγαπητέ υπουργέ, κάλεσε τους νομικούς και δώσε εντολή να βρούν τρόπο να επαναδιαπραγματευτεί η πολιτεία τις συμβάσεις και να τις κατεβάσει στο μισό. Η χώρα και οι πολίτες της είναι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Αφου η ανάπτυξη αργεί, αφού οι μισθοί και οι συντάξεις περικόπτονται πάλι, παρά τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις κάντε κάτι να ελαφρώσουμε το πόνο των πολιτών. Δεν γίνεται να πληρώνεις, για να πας Αγρίνιο –Πάτρα  και  να γυρίσεις πίσω 26 ευρώ ...Πάνω από πενήντα ευρώ Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Έλεος πιά!