Οι πράσινες, οι κόκκινες, οι θαλασσιές οι χάντρες!

Οι πράσινες οι κόκκινες οι θαλασσιές σου οι χάντρες

στα χέρια χτες εφέρανε δέκα λεβέντες άντρες.

Φέραν κακό και ταραχή στης Κοκκινιάς τις μάντρες,

οι πράσινες οι κόκκινες οι θαλασσιές σου οι χάντρες

-  Μα κύριε τι κάνετε; ΄΄Των οικιών ημών εμπιπραμμένων εσείς άδετε;’’

- Άδω κύριε γιατί όχι;

- Τι είπατε αν είμαι καλά; Και βέβαια είμαι γιατί να μην είμαι; Τι μου λείπει δηλαδή;

Όλα τα έχω:



Έχω γέλιο, βλέποντας το θίασο της πολιτικής και τα καμώματα του.

Έχω κλάμα  με το κιλό, παρακολουθώντας τον ξεπεσμό ενός ένδοξου έθνους

Έχω αγωνία για τη κακή τύχη της νέας γενιάς

Έχω ατελείωτη πίκρα και οργή για τους υπαίτιους της καταστροφής αυτής, για αυτούς που πρόδωσαν τα όνειρα των Ελλήνων προς ίδιον όφελος

Και τι δεν έχω να λες:

Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν

Δεν έχω οικονομική δυνατότητα να αντιμετωπίσω τις βασικές ανάγκες, όπως να πληρωσω το ρεύμα, το νερό, το τηλέφωνο

Δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου να σπουδάσουν

Δεν μπορώ να τα βλέπω να υποφέρουν θλιμμένα, απογοητευμένα, χωρίς όνειρα και διάθεση για ζωή

Αδυνατώ κι αποστρέφω το βλέμμα μου από τη θλιβερή παράσταση των τελευταίων ημερών, όπου  ο πρωταγωνιστής για να επιβεβαιώσει τη κυριαρχία του στη σκηνή
ξεγυμνώνει τους κομπάρσους, θυσιάζοντας ευμεγέθη μερίδα των ατυχησάντων θεατών, οι οποίοι μετά από συμφωνία είχαν κληθεί να συμμετάσχουν στο θέαμα

Έχω πρόβλημα να δώσω λογικές εξηγήσεις σε αυτά που εκόντες – άκοντες μας σερβίρουν οι πρωταγωνιστές

Παραδείγματος χάριν ποιος μπορεί να μου εξηγήσει, πιθανώς ο οξύνους Βορίδης ή ο στεντόρειος ρήτορας Γεωργιάδης, πως διαλύουμε την ΕΡΤ των 2600 υπαλλήλων
για να φτιάξουμε μια νέα ίδια με 2000 υπαλλήλους; Τι εξυπηρετεί; Και πως καταλήξαμε στους 2000; Γιατί να μην είναι 1990 ή 2050; Τούρκικο παζάρι;  Χασάπικο
ζύγισμα, 2000 να τ αφήκω;

Και γιατί οι κομπάρσοι καίγονται για τους 2600 κι όχι για τις πολλαπλάσιες χιλιάδες που χάνουν τη δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα ή που κλείνουν τις μικρές
τους επιχειρήσεις; Μήπως γιατί αυτοί δεν έχουν όνομα και τηλέφωνο όπως αυτοί της ΕΡΤ και δεν είναι διορισμένοι από τους κομπάρσους για να τύχουν προνομιακής
ή στοιχειώδους προστασίας;

Επίσης διαθέτω οίκτο πολύ για τον κάποτε φέρελπι της αριστεράς κυρ Φώτη, ο οποίος έχει κάπου χαθεί στο λαβύρινθο των αμφιβολιών του για τη πολιτική του
υπόσταση. Και γιατί αγαπητέ συμμετείχες; Μείνε  απέξω, πριν ένα χρόνο ήθελες να σώσεις τη χώρα, σήμερα αποχωρείς απ τη διάσωση;  Καημένε κυρ Φώτη. Εντός
ολίγου περνάς στο περιθώριο κι εκεί θα μείνεις

Ο καθηγητής Τζέλος πάλι είναι σταθερός στις απόψεις του: Ψηφίζει Σαμαρά, από υποχρέωση  επειδή τον έσωσε από το ειδικό δικαστήριο αλλά κι από το φόβο των
δημοσκοπήσεων αφού αυτές τον φέρνουν να παλεύει για να μπει στη Βουλή. Κι είναι μια τραγωδία, από δήμαρχος κλητήρας. Έχει τη κατανόηση μου και  συμπόνια
μου

Όσο για το πρόεδρο ένα ανεξήγητο ερωτηματικό για τις τελευταίες του κινήσεις κι ένα κενό έχω. Σαν κι αυτό απ το ανακάτεμα πριν το ξέρασμα

Τρικυμία εν κρανίω; Απελπισία με ποιους έχει μπλέξει;  Πανικός να προκάνει;

Αδυνατώ να καταλάβω, δεν μπορώ να τους πιάσω. Μάλλον αυτοί είναι τεράστιοι κι εγώ ένας πολύ μικρός συνηθισμένος Έλληνας

Γι αυτό κύριοι μου το έριξα στη τρελή και άδομεν εν μέσω ερειπίων:

Οι πράσινες, οι κόκκινες, οι θαλασσιές οι χάντρες!

Φυγή προς το παράλογο μπας και σωθούμε απ τα μεγάλα λογικά μυαλά

Δηλαδή αυτό είναι πρόταση; Όχι βέβαια!

Κατάσταση είναι

Εσείς όμως αδέλφια μη χαμπαριάζετε κι

 Υγιαίνετε






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου