Διάλογος με αγνώστους (Με αφορμή ένα άρθρο)


Στις  22 Αυγούστου δημοσίευσα ένα κείμενο, μαρτυρία σκηνής όπως αυτή εμφανίστηκε στα δικά μου μάτια με τίτλο ΄΄Εφτυσε κι έφυγε΄΄ . Το κείμενο βγήκε και στα τρία κύρια ιστολόγια του Ξηρομέρου. Ακολούθησαν κρίσεις και επικρίσεις, σχόλια και εδόθησαν απαντήσεις. Παρότι μειονεκτώ στο διάλογο αυτό αφού οι άλλοι είναι ανώνυμοι , άρα στερούνται  ταυτότητας,   παρ  όλα αυτά   δημοσιεύω  τα σχόλια που ακολούθησαν θεωρώντας ότι βοηθάει τον αναγνώστη   στην  εξαγωγή  συμπερασμάτων   


Ο/Η Ανώνυμος είπε..
                                                                                                                                                                                                              ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.ΕΓΡΑΨΕ.
    -Ενα αδικο γραψιμο για τους ανθρωπους που τολμουν να φιλοξενησουν σε γλεντι με την απαξιωτικη πρατινα
    -Μια σνομπ εμβριθης Περι Aισθητικης Χρωματογραφια της λαικης ορχηστρας και των ντεκατανς χορευτων της απο την ευθυβολη πενα ενος Ανωτερου Μεγαρικου Θαμωνα
   -Μια Πραγματεια Περι Ζειμπεκικου και Τσιφτετελιου Αποθεωση των Στερεοτυπων.Του Απαγορευειν και του Επιτρεπειν.
   [Σημειωση:τα λαικα βασανα ειναι πιο μεγαλα και πιο αυθεντικα απο τα Αστικα Αυτιστικα Ψυχαναλυματα]
   -Μια Φιξιον Μαγγα που ξερει τι εστι Ζωη απο πρωτο χερι,ως εκ τουτου εχει την Εξουσια να επικρινει τους ασχετους και τους νηπιους ,και μαλιστα στην φοβερη
    Δευτερα Παροουσια του Εγω Του κρινοντας και δικαζοντας
με Ek-Ρησεις Καταπελτες:΄΄Εγω χορεψα στον Ταδε Μεγαλο και στην Ταδε Μεγαλη''
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΝΟΜΠΙΣΜΟΥ.
ΔΙΑΒΑΣΕ.ΦΤΥΣΕ.
22 Αυγούστου 2011 9:55 π.μ.

Αγαπητέ 09:55 
       * Πόθεν τεκμαίρεται η ΄΄μεγαρική΄΄ μου σχέση; Χωρίς να κρίνω τους θαμώνες του μεγάρου ουδέποτε έχω επισκεφτεί το χώρο. Ως Ξηρομερίτης έχω περισσότερη σχέση με τα κλαρίνα παρά με τις μουσικές του μεγάρου.
       * Μου αποδίδεις σνομπισμό, που τον διακρίνεις; Απέδοσα τη σκηνή που έβλεπα, στα μάτια τα δικά σου μπορεί να φαίνεται κανονική, σε μένα φάνηκε ''κιτσάτη''
      * Θεωρείς τη θέση περι διαχωρισμού των χορών αναλόγως φύλλων,στερεότυπο, εγώ όμως την υποστηρίζω και μάλιστα με επιχειρήματα. Αποψη σου, άποψη μου! Σε ότι αφορά τα λαικά βάσανα αυτό ακριβώς έγραψα, ότι οι κυρίες του κειμένου κάναν επίδειξη άλλων στοιχείων και δεν διέθεταν ψυχή, δεν ήταν αληθινές.
   * Στη τρίτη σου παρατήρηση να πω ότι οι άνθρωποι αυτοί υπάρχουν κι έχουν αρχές και κανόνες, άλλοι καλοί άλλοι όχι, όμως είναι αυθεντικοί, σε αντίθεση με τις κυρίες!
    * Ομολογουμένως ο όρος Αστικά Αυτιστικά Ψυχαναλύματα με εντυπωσίασε, όμως μένει κενός υποκειμένου, καθόσον ο γράφων και ''ταπεινή καταγωγή έχει'' από ενα μικρό χωριό του Ξηρομέρου και έχει επιλέξει την ΄''έκθεση'' και την επικοινωνία πράγματα καθέτως αντίθετα προς την κατάσταση της αυτιστικής ψυχανάλυσης!
       Επίσης θα μ΄ενδιέφερε να ακούσω τη διαφορετική σου πρόταση εκτός της εμφανούς σου αγωνίας να αποδομήσεις το κείμενο χαρακτηρίζοντας το σνομπ και στερεότυπο.
       Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι δικαίωμα σου να διαφωνείς!
       Σ ευχαριστώ λοιπόν, για τα σχόλια σου
22 Αυγούστου 2011 4:20 μ.μ.
Διαγραφή
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
κυριε αρβανιτα πως σας λενε.λοιπον ξερετε ποσο κοσμο μεγαλωσε και σπουδασε αυτη η ριμαδα η πρατινα ωπος τη λετε ποσα λαμογια εβγαλε σε συνταξη στα 45.αυτα πηγατε να δειτε γιατι δεν χορηγουσατε στους νεους να εισηγηθητε ειδικος συμβουλος ειστε η γνωμη σας μετραει 15000 να φερουν τον νταλαρα η την κετιμε να ικανοποιηθητε.αλλα 1600 ευρω ειχανε και 5 χαζο βλαχους που χανε κατ πρατινες για πεταμα αλλα ηπαλιοπρατνα βολι απ τους επισημους.και κατι αλλο μην ξαναχορεψετεαυτα για τον αδη κι ιστοριεςαυτα ειναι για παλικαρια
23 Αυγούστου 2011 11:44 μ.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΚΥΡΙΕ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΠΑΓΚΥΡΙΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΑΣ,ΜΗΝ ΤΡΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΡΑΕΙ...ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ....ΜΗΝ ΠΙΝΕΙΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΜΠΛΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΚΥΛΑΣ ΜΕ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΔΑ ΘΑ ΣΕ ΦΤΥΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ.....
24 Αυγούστου 2011 3:04 π.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
πας καλα δημητρη. ενοχλεις και πονας καπιους. αν ησουν του χεριου τους ....απολυτη σιωπη.δεν θα ασχολουνταν. γιαυτο λοιπον τον πονο τον βαθυ τους σπρωξε κιαλλο με τα γραπτα σου. θα βελαξουν στο τελος.
24 Αυγούστου 2011 5:09 μ.μ.

      Αγαπητέ 11:44 το γράφω αλλά δε με χαλάει να το επαναλάβω, το όνομα μου είναι Αρβανίτης Δημήτρης.Το λέω για να το εμπεδώσετε γιατί απ ότι φαίνεται θα μ ακούτε πολύ καιρό. Το να έχει άποψη κανείς και μάλιστα τεκμηριωμένη, ενοχλεί! Δε πειράζει, θα σας πάρει καιρό αλλά θα το συνηθίσετε! Η λέξη πρατίνα στο κείμενο είναι σε εισαγωγικά και χρησιμοποιήθηκε σατυρικά και όχι για να προσβάλλει. Οι αείμνηστοι παππούς και πατέρας μου κτηνοτρόφοι ήταν, τα ξαδέλφια μου στο χωριό, όπου και ζω, πρατίνες έχουν, δηλαδή έχω μεγαλώσει στα κοπάδια, εσύ τώρα τι μου λες;
    Σε ότι αφορά τη σύνταξη στα 45, δεν έχετε σωστή πληροφόρηση στα 41 μου βγήκα στη σύνταξη, έχοντας 24 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας στο στρατό και 10 περίπου πλασματικά σύνολο 34 χρόνια συντάξιμα. Τα πλασματικά χρόνια δόθηκαν λόγω της πολύχρονης ιδιότητας μου ως αλεξιπτωτιστή στις ειδικές δυνάμεις του Στρατού, με βάση νόμο της πολιτείας η οποία άλλωστε με τίμησε αναθέτοντας μου θέσεις διοίκησης και ευθύνης στο εσωτερικό της χώρας, εκπροσώπηση της στον ΟΗΕ, στο ΝΑΤΟ, σε πρεσβείες μας στο εξωτερικό, μου απένειμε μετάλλια και τιμητικές διακρίσεις και από την οποία υπηρεσία παραιτήθηκα το 2001, φέροντας τον βαθμό του Συνταγματάρχη. Διαβάστε το βιογραφικό μου για να καταλάβετε πόσο ΄΄λαμόγιο΄΄ είμαι.
      Για τη διοργάνωση και την εμπλοκή του δήμου, έχεις ΄΄βαθιά μεσάνυχτα΄΄, αλλά δεν έχει σχέση με το κείμενό μου για να σου δώσω απάντηση!
     Όσο για το ποιος είναι παλικάρι, ρώτα τον εαυτό σου να σου απαντήσει, αφού πρώτα σκεφτείς ότι εγώ είμαι στο φως και εκτίθεμαι βάζοντας την υπογραφή μου ενώ εσύ κρύβεσαι φορώντας την κουκούλα της ανωνυμίας. Βγάλε λοιπόν τη κουκούλα, αγαπητέ μου Αρτέμη Μάτσα και μετά έλα να μιλήσουμε για παλικαριές!
    
      Υστερόγραφο
      Δε θεωρώ τον εαυτό μου επίσημο, αλλά απλό πολίτη, δημότη του Ξηρομέρου, δεν συνηθίζω να τρώω σε εκδηλώσεις και πίνω λίγη μπύρα ή κρασί γιατί οδηγώ μετά...
     Ευχαριστώ για το χρόνο σου!
    Να είσαι καλά!
25 Αυγούστου 2011 2:38 π.μ.
Διαγραφή
Αγαπητέ 5:09 σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν άρεσα σε όλους θα ανησυχούσα... Δεν με πτοούν οι κρίσεις και οι επικρίσεις! Δεν επιδιώκω να αρέσω σε όλους...Αλλωστε όλοι έχουμε δικαίωμα στη διαφωνία, αρκεί να υπάρχουν επιχειρήματα για να είναι εποικοδομητική!
 Να είσαι καλά!
25 Αυγούστου 2011 2:45 π.μ.
Διαγραφή
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
       Κυριε Αρβανιτη ειμαι ο πρωτος ανωνυμος των 9:55.Τιποτα προσωπικο μαζι σας.Ηθελα [και ειναι νομιμο οταν ενα κειμενο κρινεται καταπληκτικο] το κειμενο σας να το αποδομησω [η' να το ΑποΔΗΜΟΥσω], οπως γραφτηκε και σε αλλα συνηγορικα αρθρα εν λαθρα νοηματων.Ηταν επομενως νομιμως κριτικη.Κρισεις-Επι-Κρισεων.
Παρελειψα δυο αλλες Απο-Κρισεις:
     -Τα του Κοεμτζη.Υπαρχει και η ετσι-θελω επεμβαση στην παραγγελια των
ασφαλιτων στο ζειμπεκικο του αδερφου ενος κυνηγημενου λουμπεν
αριστερου.Κοιταξτε το
     -Το κειμενο σας ισως ειναι μια  Δηλωση ''Οτι Ειμαι Αμετοχος του Αιματος Τοιουτων Πολιτιστικων Εκδηλωσεων,και Νιβω τας ΧειραςΜου''.Γραψτετο,αν ειναι ετσι,φανερα, ωστε να μην χρειαζεται η αποδομηση.
     -οσο για την ανωνυμια [τουλαχιστον την δικη μου] υφισταται για να πεσει απαλα το αλεξιπτωτο της κρισης πανω σας. Κι αυτο το εκμεταλευτηκατε αναφερνοντας[προβοκατορικα]Αρτεμηδες Ματσες.Ξεχνωντας πως ο Αρτεμης ηταν ρολος στον σινεμα [μη πραγματικος]και οχι πραγματικο πιονι Στρατοκρατων του Πλανητη. Το πιονι δεν μας εσωσε.Μας επαιξε στα ζαρια των Οπλων.Ο Νοων Νοητω.
     -Μην νομιζετε,εσεις και το συνδικατο των φιλων σας,οτι ειστε ο Λαμπρακης και γυρω σας ουρλιαζουν οι Κοτζαμανηδες.Ενας υπαλληλος του ΝΑΤΟ.Με χαμενη την Κυπρο,και την ατιμωση των Ιμια.Επομενως Στοπ την Επανασταση.
Δειξε καλη συμπεριφορα,στον γαλαζιο συναγωνισμο,να σας ανεβασει ο Σαμαρας στο σαμαρι του.Γιατι δεν ξερεις,ο Καρατζαφερης καιροφυλαχτει και καποια ποθητη Χρυση Αυγη σας αποθεωνει στο ΛΑΟΣ του.
25 Αυγούστου 2011 12:08 μ.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
      Λοιπον ανεβειτε τα σκαλια σας,η Δημοκρατια εξαλλου το επιτρεπει,κι αυτη
ειναι η καταδικη της, και σε
   αλλοθρησκους πολιτικα.  Ας αφησουμε τους λυκους με προβειες προβατων να μας φανε[να μας κυβερνησουν].Αυτο πολλοι το καταλαβαν και γι'αυτο βελαζουν οχι απο τις Τζαμπα-Μαρουτιες ανθρωπων που δουλεψαν σε Δυναμεις Καταστολης Ελευθεριων και Δικαιωματων.
      Συνεχιστε την Εθνοσωτηριο Δραση σας,κι αφησε μας να σας περνουμε
πρεφα. Μην μπερδευετε τα πραγματα κανετε αυτο που κανετε.Και μεις καταλαβαινουμε το
 Πραγματικο.Μια χαρα τα πατε μεχρι στιγμης.Κιισως καθαρα κειμενα σαν το δικο μου να σας συνεφερουν.
     [Τελος.Παραμενω Ανωνυμος Ελληνας. Και Σας Γνωριζω[απ'την καλη]σανΑρτεμη Ματσα[σε μια μικρη επαφη μας ετσι ηθικα ενεργησατε απο πισω κρυπτομενος].Μην στιβετε το μυαλο σας να το βρειτε.Περασμενα Ξεχασμενα για μενα.Αλλα για Σας η Αλλη Οψη της Επωνυμιας.Στρατιωτικα δουλεψατε και απο κεκτημενη ταχυτητα ενερητε στρατιωτικα,τους κρινοντας αντιμετωπιζοντας τους σαν καταδοτες και προδοτες.''Εσυ να μας πεις τι προδωσες''απαντωντας [και μη απατωντας] κατευθειαν στον Μανωλη Αναγνωστακη.
        Ξερω πως θ'απαντησετε σ'αυτα που γραφω,ετσι τοσο ευαλωτος που ειστε
στο ιντερνετικο chatιζμα.Τουλαχιστον προσπαθειτε να'στε ακριβως οπως γραψατε το αρχικο κειμενο που προγκισε τις πρατινες μας.Κι αυτες αντεδρασαν στο Παζαρι των
 Ψευτικων Ιδεων και Δρασεων.Αυτα επειδη ακολουθησατε Αυτους τους Τσελιγκαδες να σας ενταξουν οχι αφιλοκερδως στο κοπαδι τους ειδικο συμβουλο γκεσεμι.Καλη πτωση[σαν πρωην αλεξωπτιστης] σε Εν-Δημους και σε Απο-Δημους Ουρανους. 
       [Υστερογραφο.Δεν ειμαι πολιτικο προσωπο,δεν διεκδικω τιποτα,εξ ου και η Ανωνυμια,μονο[οπως γραφετε στην προμετωπιδα του ιστιολογιο σας]''Αγανακτω,Εξεγειρομαι[Ειρηνικα]''Σοφτ[να μην θεωρηθουμε και υποκινητες Εξεγερσης]και αντιδρω ειρηνικα στα Σοφτ Συμφεροντα Καταπληκτικα Κειμενα Σας.]
25 Αυγούστου 2011 12:09 μ.μ.

       Αγαπητέ 09:55 οφείλω να αναγνωρίσω ότι το επίπεδο γραφής σας είναι υψηλό και αυτό με ευχαριστεί ιδιαίτερα σε αυτή τη μορφή διαλόγου και (μη) επικοινωνίας! Θα μου επιτρέψετε να μη πιστέψω το λόγο της ανωνυμίας σας, ας μη κοροϊδευόμαστε τώρα, φοβάστε την έκθεση γιαυτό οχυρώνεστε στην ανωνυμία ή τη κουκούλα όπως λέω εγώ, υιοθετώντας πρακτικές Αρτέμη Μάτσα. Η αναφορά μου στο ρόλο έχει αυτή ακριβώς την έννοια, πυροβολώ ή δείχνω με το δάχτυλο, όντας εν ασφαλεία στο σκοτάδι! Μπορώ και λάσπη να ρίξω έτσι... χωρίς να φέρω το βάρος της απόδειξης. Παράδειγμα η αναφορά σου ότι δηθεν με γνωρίζεις κι ότι ενήργησα εν κρυπτώ σε κάποια περίπτωση. Γνωρίζοντας λοιπόν πολύ καλά τον εαυτό μου σε προκαλώ να αναφέρεις τι είναι αυτό; Αλλιώς είσαι κοινός συκοφάντης!Αυτή είναι η πρακτική της κουκούλας που εγώ καταγγέλω!
       Παρ όλα αυτά δεν υπεκφεύγω και μπαίνω στη διαδικασία του διαλόγου, τον οποίο εντέχνως δεν τον επιθυμείς, αφου σχολιάζεις ότι θα σου απαντήσω επειδή είμαι ευάλωτος στο ιντερνετικό τσάντιζμα. Δηλαδή να μην υπάρχει αντίλογος στις εμφανείς αριστερές σου τοποθετήσεις και στη λάσπη που ρίχνεις (Τακτική Γκέμπελς: ρίχνε λάσπη όλο και κάτι θα μείνει)     
      Τώρα για τη περίπτωση Κοεμτζή, δε γνωρίζω την ηλικία σου αλλά εγώ ήμουν νεαρός την εποχή αυτή και παρακολούθησα το θέμα και τότε και παραπέρα. Διάβασα αναλύσεις επι αναλύσεων και ψυχαναλύσεων , είχε γίνει λάβαρο της αριστεράς το θέμα. Πως η καταραμένη δεξιά κυνηγούσε τον αγνό κομμουνιστή και αυτός στο ΄΄μακρύ ζειμπέκικο΄΄ που έγραψε κι ο Σαββόπουλος καθάρισε πέντε έξι ΄΄μπάτσους΄΄. Γνωστή και η βραβευμένη ταινία του καλού σκηνοθέτη Πάυλου Τάσιου ΄΄Παραγγελιά΄΄ με τις εκπληκτικές ερμηνείες του Αντώνη Καφετζόπουλου και του Αντώνη Αντωνίου υπό τους ήχους των ποιημάτων της Κατερίνας Γώγου, όπου βεβαίως παρουσιάζεται η μιά πλευρά των πραγμάτων, του κατατρεγμένου αριστερού Κοεμτζή και δεν ασχολείται κανείς με τα θύματα και τις οικογένειες τους
       Σε ότι αφορά τις ΄΄πολιτιστικές εκδηλώσεις΄΄ εγώ δε βάζω ταμπέλες, υπάρχουν εκδηλώσεις που μου αρέσουν κι άλλες όχι. Εξαρτάται από το κοινό, από τη παρέα, από την ορχήστρα κι απ τη διάθεση μερικές φορές. Κατά συνέπεια γιατί απαιτείτε δηλώσεις; (συνέχεια)
25 Αυγούστου 2011 9:12 μ.μ.

       (συνέχεια)Για το αν αισθάνομαι Λαμπράκης τι να σας πω; Πρωτον δεν ειμαι θιασώτης της αριστερής ιδεολογίας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τιμώ τους ανθρώπους που αγωνίζονται για τις ιδέες τους. Δεύτερον δεν θεωρώ ότι με κυνηγάν Κοτζαμάνηδες. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν συμφωνούν μαζί μου και κάπου ενοχλούνται απο τα άρθρα μου. Και λογικό και ανθρώπινο...Τρίτο δεν επιθυμώ να σώσω κάποιους ούτε μου αναλογεί περισσότερος πατριωτισμός από τους υπολοίπους Έλληνες. Συμμετέχω όμως, δρώ και αντιδρώ, όσο μπορώ!
         Σε οτι αφορά το ΄΄ συνδικάτο φίλων μου΄΄ που γράφεις, να σου γνωρίσω ότι οι φίλοι μου μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού και είναι εκτός πολιτικής. Γνωστούς έχω πολλούς και υποστηρικτές των απόψεων μου ακόμα περισσότερους!
        Να κλείσω με τούτα: Υπηρέτησα στις Δυνάμεις Καταδρομών, στους θρυλικούς ΄΄λοκατζήδες΄΄ και είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για αυτό όπως άλλωστε και για την ιδιότητα του αξιωματικού που έχω. Δεν υπηρέτησα σαν υπάλληλος του ΝΑΤΟ ή του ΟΗΕ, εκπροσώπησα τη χώρα μου είναι διαφορετικό, αλλά ουτε και σε καμιά δύναμη καταστολής συμμετείχα. (Πάλι λάσπη έτσι;)
      Οσο για τη Κύπρο πήγαινα στο Γυμνάσιο τότε. Εσείς όπως πάτε θα μου χρεώσετε και τον εμφύλιο!(Για τα Ιμια ρωτήστε τους σοσιαλαριστερούς Σημίτη και Πάγκαλο, εγώ πάντως ήμουν με το δάχτυλο στη σκανδάλη)
     Για τις αναφορές σας σε κόμματα -διακρίνω μια αγωνία να με κατατάξετε κάπου- να επαναλάβω ότι έχω γράψει και στο παρελθόν: Απεχθάνομαι να ανήκω, δεν ανήκω σε κανέναν! Ειμαι στις τάξεις της λαικής δεξιάς, πιστεύω στη δημοκρατία, τον διάλογο και τον πλουραλισμό των απόψεων, πιστεύω στο ιερό δικαίωμα της διαφωνίας και είμαι κάθετα αντίθετος στους παντός είδους αποκλεισμούς και στις ΄΄ταμπέλες΄΄
      Αν θες να το προσδιορίσω και πιο πέρα: Στηρίζω το κομμα της Νέας Δημοκρατίας απο τη μεταπολίτευση, σταθερά, χωρίς μετακινήσεις και ταλαντεύσεις. Τα χρόνια του Στρατού και του εξωτερικού δεν είχα ενεργό εμπλοκή, αυτή άρχισε από τις εκλογές του προηγούμενου χρόνου στην τοπική αυτοδιοίκηση
     Αυτά και δεν επιθυμώ να συνεχίσω παραπέρα, θα κουράσουμε τους αναγνώστες. Αν επθυμείτε διάλογο και επικοινωνία αγαπητέ 09:55 καθημερινά είμαι στο Δημαρχείο μέχρις αργά το βράδυ. Κερνάω καφέ!
Να είσαι καλά!
25 Αυγούστου 2011 9:16 μ.μ.
Διαγραφή      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου