Μια απάντηση στις πρόσφατες φήμες

Τις προηγούμενες μέρες άρχισε να διακινείται διαδικτυακά  η φήμη ότι η υποψηφιότητα μου στις επικείμενες εκλογές με τη Νέα Δημοκρατία έχει απορριφθεί λόγω εισόδου τέταρτης γυναίκας στα ψηφοδέλτια του νομού μας. Για όσους παρακολούθησαν το δελτίο ειδήσεων στο κανάλι του ΑΧΕΛΩΟΣ ΤV  προχτές βράδυ τους παραπέμπω  στη σαφή δήλωση μου, για όσους δεν την παρακολούθησαν να την επαναλάβω:

Ο τίτλος του υποψηφίου αποκτάται μόνον μετά την ανακοίνωση των ψηφοδελτίων των κομμάτων. Σε ότι με αφορά συμμετείχα στις διαδικασίες επιλογής του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, στο οποίο κόμμα είμαι μέλος, έχω συναντηθεί με τον πρόεδρο Αντώνη Σαμαρά και τον γραμματέα  Αντρέα Λυκουρέντζο ο οποίος κατά την αποχώρηση, μου ευχήθηκε με τη φράση ΄΄καλή επιτυχία Δημήτρη, δεν χρειάζεται να ιδωθούμε ξανά, προχώρα΄΄
Όμως το επαναλαμβάνω για να καταστεί αντιληπτό, τόσο εγώ όσοι και όλοι όσοι συστήνονται με τον τίτλο του υποψηφίου -ειρήσθω εν παρόδω, κάποιοι κυκλοφορούν με αυτόν τον τίτλο από το 2009- είμαστε υποψήφιοι υπό αίρεση, πλην των δύο βουλευτών οι οποίοι λόγω καταστατικού είναι αυτοδίκαια υποψήφιοι.
Κατά συνέπεια ας περιμένουμε την πλήρωση της αίρεσης, δηλαδή την ανακοίνωση των ψηφοδελτίων του κόμματος.
Στην ερώτηση της δημοσιογράφου τι θα κάνω σε περίπτωση  μη συμμετοχής μου στα ψηφοδέλτια της ΝΔ απάντησα:
Οι αποφάσεις των θεσμικών οργάνων του κόμματος είναι απόλυτα σεβαστές και αν και φέρω τον βαθμό του Συνταγματάρχη τάσσομαι στο πλευρό του προέδρου Αντώνη Σαμαρά ακόμα και ως απλός στρατιώτης
Στα σχόλια των φίλων από το Ξηρόμερο αλλά και των άλλων περιοχών του νομού, τους οποίους όλους ευχαριστώ για την θέρμη με την οποία με έχουν δεχτεί, να απαντήσω  ότι η στήριξη της ΝΔ,  μπορεί να έχει σχέση με πρόσωπα γιατί αυτοί μας εκπροσωπούν, όμως στο κόμμα είμαστε για τις αρχές του, την ιδεολογία και την ιστορία του. Καμία ψήφος σε άλλα κόμματα για να εκφράσουμε την πικρία μας ή τη διαμαρτυρία μας. Στόχος μας η αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας, σκοπός μας η ανάταξη της χώρας και η ελάφρυνση των βαρών των συμπολιτών μας
Σε ότι με αφορά συνεχίζω τη δραστηριότητα μου ως υποψήφιος υπό αίρεση με περισσότερη ένταση. Σε όσους εσκεμμένα διακινούν τις φήμες αυτές για μένα, να δηλώσω ότι κατανοώ τη σκοπιμότητα τους, όμως οι ίντριγκες δεν  με αφορούν και δεν μπαίνω στο τρυπάκι αυτό.
Ως τελική απάντηση όμως να τους αφιερώσω την ανάρτηση μου, ΄΄Η τεραστία  κοινωνική σημασία των βλακών στο δημόσιο βίο΄΄
Να είστε καλά αδέλφια!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου